działamy na terenie Śląska

32 750 88 14 lub 728 833 048

Koszyk
0,00 PLN
REGULAMIN ZAKUPÓW   

1. Sklep internetowy smart-system.biz.pl prowadzony jest przez TECDIVING S.C.

NIP:PL6342778616

Sklep
40-719 Katowice, Zadole 3
tel. 32 2000 942
 

Warunki ogólne

1. Internetowy sklep smart-system.biz.pl prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet, telefonu oraz sklepu znajdującego się w Katowicach na ulicy Zadole 3.

2. Wszystkie ceny podane w sklepie internetowym smart-system.biz.pl są wartościami brutto wyrażonymi w polskich złotych i zawierają podatek VAT w wysokości 23%. Ceny produktów nie zawierają kosztów transportu towaru do odbiorcy końcowego. Koszt ten jest doliczany podczas składania zamówienia i wykazywany kupującemu w końcowej fazie składania zamówienia. Szczegóły w dziale DOSTAWA

3. Cena podana przy każdym z produktów jest wiążąca dla każdej ze stron transakcji w momencie złożenia zamówienia przez Klienta.

4. Internetowy sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku, gdy podana cena towaru będzie nieprawidłowa w skutek błędnego działania systemu teleinformatycznego.

5. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu smart-system.biz.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Wysłanie formularza z zamówieniem przez klienta oznacza złożenie oferty kupna danego towaru a nie zawarcie samej umowy. Zawarcie umowy handlowej następuje podczas wysłanie przez nasz sklep potwierdzenia złożonego zamówienia.

6. Klient może wprowadzać zmiany w zamówieniu do momentu wystawienia faktury VAT poprzez:

7. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe oraz wolne od wad.

8. Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep smart-system.biz.pl oraz Grupa Allegro Sp. z o.o., danych osobowych Klienta w celu wypełnienia ankiety z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie smart-system.biz.pl (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).

Dostawa i płatności

1. Termin realizacji zamówienia, umieszczony przy każdym z produktów w sklepie internetowym, jest najbardziej prawdopodobnym czasem przygotowania  towaru do wysyłki do Klienta. Ostateczny  czas dostawy jest ustalany podczas kontaktu pracownika sklepu internetowego z Klientem.

2. Możliwe są następujące formy płatności:

  • Gotówką – w siedzibie naszej firmy
  • Za pobraniem - gotówką kurierowi (szczegóły w dziale DOSTAWA)
  • Przelewem - po złożeniu zamówienia  wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego.
  • Raty - Za pośrednictwem firmy ratalnej Żagiel S.A. - szczegółowe informacje znajdują się w dziale JAK KUPIĆ NA RATY
  • Płatność za pośrednictwem systemu płatniczego Płatnosci.pl

3. Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty środków na nasze konto bankowe.

4. Zamówienia na sprzęt , które zostały złożone w dni powszednie po godzinie 16.00 oraz w dni wolne będą rozpatrywane w najbliższy dzień roboczy.

5. Zamówione towary dostarczane są poprzez za pośrednictwem firmy kurierskiej lub transportem własnym. Czas dostawy towaru od momentu przekazania go z naszego magazynu do firmy kurierskie to zazwyczaj jeden dzień roboczy. Sklep smart-system.biz.pl nie odpowiada za ewentualne opóźnienia w dostawie wynikające z winy firmy kurierskiej.

6. Na czas dostarczenia zamówionego towaru składa się termin realizacji zamówienia oraz czas dostawy przesyłki przez firmę kurierską.

7. Towar wysyłany i dostarczany jest wyłącznie w dni robocze od poniedziałku do piątku.

8. Termin dostarczenia przesyłki może ulec wydłużeniu w następujących przypadkach:

  • Brak towaru w magazynie lokalnym i konieczność sprowadzenia go od producenta
  • Potrzeba skompletowania całości zamówienia (pod uwagę brany jest najdłuższy okres oczekiwania na brakujący towar u producenta)

9. W przypadku wydłużenia się terminu realizacji zamówienia Klient zostaje poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub pocztą elektroniczną.

10. Koszt dostawy zamówionego towaru pokrywa Klient chyba, że na stronach sklepu widnieje inna informacja.

Gwarancja, Reklamacja i Zwroty

1. Wszystkie Produkty oferowane na stronach internetowych www.smart-system.biz.pl są fabrycznie nowe. Okres i rodzaj gwarancji podajemy w opisie lub specyfikacji towaru. Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej lub we wskazanej w niej sieci serwisowej. Dokładne adresy punktów serwisowych znajdują się na kartach gwarancyjnych dołączanych do produktów oraz na stronach internetowych producentów.

2. W przypadku niezgodności produktów z umową reklamowany towar wraz z pismem określającym rodzaj niezgodności oraz oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, po wcześniejszym kontakcie należy odesłać na koszt smart-system.biz.pl

3. Klient zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumenckich oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty dostawy produktu. Zwracany w tym trybie produkt zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania. W przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa zwrotu towar należy odesłać na adres biura handlowego TECDIVING S.C. dołączając do przesyłki pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz podać numer konta, na jaki mają być zwrócone środki pieniężne.

4. Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie mają zastosowania, w przypadku gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego uprasza się aby zawsze przed odebraniem przesyłki sprawdzić jej stan czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu. Szczególną uwagę należy zwrócić na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki tylko spisać protokół szkody. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie pod warunkiem spisania w obecności osoby dostarczającej produkt protokołu reklamacyjnego w momencie dostawy towaru. Po spisaniu protokołu należy niezwłocznie skontaktować się z naszą firmą.

PAMIĘTAJ !!! 

Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze oraz spisanie protokołu reklamacyjnego jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki podczas transportu.

Pozostałe

1. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby opisy i dane techniczne produktów oferowanych w sklepie były zgodne z rzeczywistością i nie zawierały błędów. Nie ponosimy jednak odpowiedzialności za błędne podanie parametrów i właściwości towaru lub nagłą ich zmianę przez producenta, dlatego podstawą do reklamacji zakupionego towaru, co do parametrów technicznych, kompletności części, koloru itp. jest specyfikacja producenta.

2. Zdjęcia produktów umieszczone na stronach mogą nieznacznie odbiegać od oryginałów

3. Firma TECDIVING S.C. zastrzega sobie prawo do wycofania części produktów ze sprzedaży bez podania przyczyny lub ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie możliwości płatności za pobraniem. Zastrzegamy sobie również prawo do zmian cen (nie dotyczy produktów przyjętych do realizacji)

6. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Zgodnie z tą ustawą Kupujący wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie tych danych dla celów marketingowych i ewidencyjnych. Dane te będą wykorzystywane w celu realizacji umów sprzedaży i kontaktu z nabywcą. Dane mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Kupującemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

7. W przypadku zamówienia produktów zamówieniowych, następnie niezawinionej przez TECDIVING S.C. rezygnacji z zamówienia na te produkty oraz w przypadku uzgodnionego z TECDIVING S.C. zwrotu towaru zamówieniowego, przysługuje naszej firmie prawo do obciążenia klienta kosztami obsługi zwrotu towaru zamówieniowego w wysokości min. 25% wartości tych produktów.

8. Niniejszy regulamin stanowi integralną część zawieranych przez sklep smart-system.biz.pl z Klientami umów o świadczenie usług drogą elektroniczną. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zaakceptowaniem wszystkich postanowień i informacji zawartych w regulaminie.

9. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie stosowane będą przepisy polskiego prawa cywilnego

 

działamy na terenie Śląska

32 750 88 14 lub 728 833 048